näver äver

nu när din blogg nu är igång igen så är mig det första du skriver om. jag trodde vi hade gått vidare som två vuxna människor. utan att älta saker fram och tillbaka. men ack så fel jag hade. varför inte dra upp massa gammalt? det är du fruktansvärt bra på. men det vet du nog redan.. trodde jag hade sagt till dig att jag inte ville ha någonting mer med dig och göra. ändå vinner du genom att göra mig upprörd. jag har ett bra liv nu. och jag hoppas och tror att du med har det. Varför har du så svårt att gå vidare? om du skulle ägna lika mycket tid åt att vara glad och tänka positivt som du lägger ner på att vara arg så skulle du förmodligen vara en av dem lyckligaste människorna. så som du var för två år sen. jag hoppas att det inte blir fler bloggtjaffs nu.
peace out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0