girl, use your mind

Jag åkte hem till pappa idag istället för att gå till jobbet. Jag trodde att det skulle vara bra för mig att bara få vara ledig och koppla av. Men jag hade så fel. Jag behöver vara med mina tjejer. Dem får mig att tänka på annat. Precis vad jag behöver. Jag kunde inte bara sitta hemma och tänka längre, så jag gick ut och sprang i nån timme. Jag hoppas verkligen att jag ska kunna sova inatt, det skulle vara behövligt.

Fick nyss ett sms som gjorde mig glad
"Du ska få dina tio röda rosor :)"

Ibland önskar jag att det bara gick och bläddra fram ett kapitel, för att se vad som väntar en

Kommentarer
Postat av: Alexandra

PÅ fredag jävlar, då ska jag få dig att tänka på annat eller om det blir på lördag!! :D



LOVE <33

2009-03-04 @ 22:22:58
URL: http://alexandrasofiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

cissi du är min idol! : =)

2009-03-05 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0