kaoooos

Jag har inga direkta kommentarer om lördagen. Var på förfest hos Jim, och sedan skulle vi vidare till Offas kompisar. Herregud, jag har aldrig spytt så mycket. Jag kommer ihåg allt, och jag var vid medvetandet under hela tiden. Men min kropp var någon helt annanstans. Jag var precis som en trasdocka. jag kunde inte röra ett enda finger, men tack och lov så var ju mina vänner där. Och tur var väl det?
Igår så vaknade jag med världens huvudvärk, och Anna var fast beslutad om att jag inte skulle gå och jobba. Så istället åkte jag och Offa dit och åt lite frukost. Och sedan åkte vi hem och spelade Våghals. Så ni som fick konstiga sms och telefonsamtal, vet att det inte var seriös.

  

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har mer intressanta bilder på min blogg ;);)

Speciellt på dig gumman! :D

2009-03-16 @ 08:47:51
URL: http://alexandrasofiaa.blogg.se/
Postat av: annajonutis

hahaha spyyyaaaan ;) <33

2009-03-16 @ 12:49:00
URL: http://annajonutis.blogg.se/
Postat av: Offa

ja vad fan hade du gjort utan oss ;)

2009-03-17 @ 00:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0