Man mår som man förtjänar ..

Herregud vilken jävla kväll. Började dagen med middag. Sen hängde jag en stund med Franz. Sen gick jag hem och var heeelt slut. Klockan elva somnade i soffan med både smink och kläderna på. Klockan ett ringer telefonen. Och det var självklart Anna Jonutis med följe,
-Hej hjärtat, vi är på väg till dig nu. Är där om en kvart.
-Anna,jag sover som en jude.
-Det är lugnt, vi är sju pers som kommer nu. Ringer snart.
-okeeej ...

Vid halv två ringer mina pluttar och har självklart virrat bort sig. Vi satt hemma hos mig till typ 4 och sen drog vi på en efterfest på stan. Så stöööööööört! Kom hem vid sju någonstans och sedan blev det några mackor och direkt i sängen. Eller ja. Anna och Alexandra tog mina sängar, själv fick man ju sova på soffan. Vilket jävla sätt! :)

Klockan halv elva ringde alarmet på telefonen, det var bara att pallra sig upp till jobbet. Vi var ju lagom pigga. När jag kom till jobbet och satte mig vid skrivbordet så var det så tyst och skönt så jag somna på stutts. Synd att deras rökpaus inte varade så länge. Tjänade 600 kronor idag, så jag ska inte klaga.

Mina pinglor är dem bästa, <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra



nästa helg kör vi cecilia! :D



DU ÄR BÄÄST! <3<3

2009-03-01 @ 20:55:58
URL: http://alexandrasofiaa.blogg.se/
Postat av: annajonutis

du är så jävla go gumman! vi är påt nästa helg igen! :D <3

langa msn?

2009-03-01 @ 21:56:26
URL: http://annajonutis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0