me love u babes

För skön helg!

Hade det hur bra som helst. Började med att jag, Alexandra och Anna satt och kollade på film. Klockan tio blev vi helt tokiga och kände att vi behövde ut och röja lite. Så vi hade en hejdundrandes fest. Och HEJ vad trevligt folk det kom. Jag har inte haft så här roligt på länge!

Vi kom inte i säng förens vid sju någon gång, och jag vaknade pigg som ett stolpskott klockan halv nio imorse. Ingen av mina övernattare ville gå upp så jag gick in i duschen istället, sen gosade jag ner mig i sängen igen.  Jag och Anna tog med våra nyfunna vänner till jobbet på en kopp kaffe, och så fick dem lyssna på ett sjukt samtal som jag hade. En man som är född 1976. Bor i Norrland. Har tre renar: Gunilla, Tindra och Linda. Han ville att jag skulle ringa upp honom den 5:e april klockan 16.00. Han bjöd ut mig på en telefon date.

Efter det så åkte jag, Alexandra, Anna och Offa hem och gjorde tacos och kollade på tv. Senare så kom Mattias och Davis och tittade förbi en sväng.

Gissa vart Mattias plånbok var? UNDER mitt handfat? Kan någon säga mig hur han lyckas? Vilken stjärna..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack min älskling för en helt underbar kväll!

det får vi göra om snart! om inte redan nästa helg!



sov gott mitt hjärta!

2009-03-08 @ 23:04:22
URL: http://alexandrasofiaa.blogg.se/
Postat av: Mathias

Haha.. ja kan inte svara själv hur den hamnade där.. ;P kanske va för att då måste man komma o hälsa på dig igen.. =) kanske blir fler gånger? "hoppas"



Ha det!!!

2009-03-13 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0