strypgrepp

HEY!

Sitter nere på IT med dem skabbiga killarna och jobbar med ett projekt om demokrati. Vi har fått 10,000 kronor som vi ska använda för att göra skolan bättre? Jag har inga direkta förslag, jag tycker inte att dem pengarna är tillräckligt stora för att göra någonting av. Kanske sätta dem fonder och få dem att öka i kapital? Använda dem som startkapital till ett skol café? Eller helt enkelt som killarna säger: HOPPBORG OCH FLIPPERSPEL! Ja, dem är ju trots allt killar .. Har ni något bra förslag vad man kan göra? Vi ha redan; kaffe/choklad maskin, fotbollsspel, hockeyspel, tv, soffor och massagestol.


Jag funderar på om skolan verkligen ska innehålla strypgrepp och en saboterad dator? Det var i alla fall det jag fick uppleva idag. På min egen skola. Bland alla lärare och elever. Lärarna är inte värst insatta i oss elever, och det märks när sådana saker sker.


 


Kommentarer
Postat av: ...

Kan hålla med dig om att det var jävligt taskigt att de sabba din dator men det behöver ju inte gå ut över alla andra it-elever?



Pssst, om du inte hade sprungit ut som en crybaby hade jag gärna hjälpt dig.

2009-03-20 @ 13:54:53
Postat av: Jenny

Vill du se lite av Gina Tricot's sommarkläder?



Kika in då hos mig! Jag har lagt upp det som jag diggar, och jag vill gärna läsa din åsikt. Kommentera, vet ja! =D



P.S Superfin blogg!! ^^

2009-03-20 @ 14:00:32
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Alexandra

orka yttra sig?



Vem är crybaby? cecilia eller "du" som ens inte kan visa vem du är!



2009-03-23 @ 13:51:46
URL: http://alexandrasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0