shot efter shot efter shot ..



"Har jag någonsin kommit försent till skolan? Nej just det. Varför skulle jag göra det imorgon?"

Självklart försov jag mig imorse, så nu sitter jag i skolan md oborstat hår och utan smink. Alexandras dator är helt paj, stackars Pekka som kommer få betala den! Min dator funkar inte heller riktigt som den ska efter helgens bravader..
Nästa helg kör vi igen tjejer?

Jag trodde inte att jag skulle må så här bra. Men jag har faktiskt riktigt roligt. Jag kan göra precis som JAG vill och bara rätta mig efter mina egna behov. Jag älskar allting runt omkring mig, och bangar inte för någonting.

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra



ja du om någon hade ju sällskap i sängen din lilla slyna! men ni var ju söta ihop så! :D

2009-03-09 @ 11:24:19
URL: http://alexandrasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0