i hate this part

'"vad vacker du är ikväll."

igår låg jag bara som en död sill i soffan. Det var nog behövligt. Jag har inte varit utan mina grisar på hur länge som helst. Anna och Alexandra sitter förtilfället och visar massa klipp på youtube. Morgonsoffan är en het favorit, som alltid håller måtten. Nu ska jag jobba vidare med lite bokföring och sedan ska jag till jobbet. Jag har hört att det ska börja två nya idag, och jag hoppas verkligen att dem har bättre attityd än några av dem andra töntarna!

Exet.net
Där finns allt ni kan tänka er, halshuggningar, misshandel och porr. Ja det mesta helt enkelt. Sjuk sida!

  
det är inte så illa som det ser ut ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0