egen shopping

Eftersom att att det trots allt var min fördelsedag så var jag ju tvungen att köpa lite presenter till mig själv också :)
Det blev en hel del saker som fick följa med hem:

en vit ballongklänning - 199kr Gina Tricot
en vit fodralklänning - 149kr Gina Tricot
en rosa och orange - kofta 299kr Gina Tricot
bikini - 249kr Gina Tricot
bh - 149kr hm
foundation - 125kr hm
puder - 120kr hm
mascara - 149kr hm
brun utan sol - 159kr Cubus
strumpbyxor - 69kr Indiska
örhängen 129kr Gina Tricot
diadem - 39ktr Indiska
brun klänning med rosa brodderi - 299kr Indiska
svart hög kjol - 99kr Indiska
vit blommig hög kjol - 129kr Indiska
pärldiadem - 39kr Indiska
hårspännen - 29kr hm

sen är det säker nått mer som jag inte minns. Nu ska jag ut och leka med min CROSS. puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Moa

Oj de var inte dåligt vad du har handlat. Du måste ha fått en förmögenhet i present xD

2009-05-10 @ 19:21:40
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0