ont i hjärtat

igår när jag var och åt middag hos min gammelmormor så sa hon att hennes bästa vän Maj ville att jag skulle komma ner. Maj är en kvinna som alltid har funnits i mitt liv. Jag brukade springa hemma hos henne och hennes man Yngve som dog för ett par år sedan. Min gammelmormor sa att det var viktigt att jag gick ner dit för att Maj ville ge mig en present, innan hon dör. Nu när hon är så gammal. En pälskrage, som Maj vet att jag har letat efter. Så imorgon var det planerat att jag skulle dit. Med tanke på att hon är 93 år gammal så vet jag att hennes tid snart skulle vara inne. Igår när hon kom gående så stog jag i fönstret och tittade på henne, och jag kände på mig att det snart skulle vara dags. Bara för att hon stog så länge och kollade på himlen.  

jag fick nyss ett samtal, hon har ramlat ihop.

saknar dig redan
hoppas du får det
bra, hälsa alla!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0