43 timmar kvar till John kommer ..

Nu börjar jag bli frisk, så imorrn ska jag kravla mig iväg till skolan. Har så mycket att prata om med Moa och Alexandra. Jag vill bara ut, komma ifrån lägenheten och träffa alla kompisar, att vara sjuk är verkligen ensamt. Min bror skulle komma komma på Fredag, men han måste jobba, så han kommer inte förens på Måndag. Så han kan inte följa med oss och åka skidor :(

Nu är det två filmer som jag vill kolla på som går samtidigt:

Titanic på 3:an. Alla som inte har sett den, GÖR DET!

Bodyguard på 5:an. Har inte sett den ännu, men det handlar om Whitney Houston, så den LÄR vara bra.

Hörs imorrn, puss

Kommentarer
Postat av: johnny boy

Äntligen är linan back on track. Lite sent för att ringa nu kanske :P Babe jag skulle kolla bodyguard om jag va du, en riktig snyftare =)

2008-12-17 @ 01:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0