äntligen en ledig dag

helt otroligt. JAG ÄR LEDIG. Det är så skönt. jag kan vakna när jag vill, äta frukost hur länge jag vill. Och allt annat som skolan tar ifrån mig.
Nu kom jag precis hem. Jag tog en långpromenad, till minneslunden och tände ett ljus för farmor. Det tog väldigt mycket längre tid än jag trodde. Men skönt var det.
Jag vet fortfarande inte onm jag är redo att dansa än. Vi får se i eftermiddag. Nu ska jag lägga mig och ta ett varmt bad, och sedan ska jag äta lite mat.

jag antar att den "hemliga beundraren" inte är redo att avslöja vem han är ? :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Vadå hemlig beundrare? ;) :O

NYFIKEN

2008-12-03 @ 22:28:22
Postat av: Moa

Vadå hemlig beundrare? ;) :O

NYFIKEN

2008-12-03 @ 22:29:39
Postat av: beundraren

Du vet nog vem jag är, cicci! Blickarna vi ger varandra i skolan är laddade <3

2008-12-09 @ 11:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0