det som inte får hända, har just hänt

Efter många om och men så kom vi till slut iväg, vi skulle åka till Johns storasyster som hade fest. Jag ville inte ta motorvägen, så vi tog en annan. VILKET VI INTE BORDE HA GJORT!
Jag bestämde mig för att ta en sista titt i spegeln för att se att sminket  var okej, och då ... BAAAAAAANG! När jag tittade fram nästa gång så hör jag bara John säga: HERRRE GUD, HERREGUUUUUD! Och tänk, vi hade krockat med ett rådjur. Det var faktiskt ganska otäckt, och när vi åkte tillbaka för att titta så kom jag och tänka på alla gånger som jag har sett Bambi, och där, mitt framför mina ögon låg han och sprattlade för livet. då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna.
När vi kom fram till hans syster, märkte vi hade vi hade lite blod på händerna. SÅÅÅ ÄCKLIGT!


Kommentarer
Postat av: Moa

åhh shit :O gick de bra med er? fy vad läskigt

2008-12-30 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0