fredagen är äntligen här

nu är det som så att det är farligt att gå från en lekpark och hem till sin mamma, alla bilarnas fart har ju ökat såklart. Och ingenting tycks få dem att stanna.

Ikväll ska jag och John hem till Jessica och Joakim. Det har jag verkligen saknat, min bästa vän. Som jag alltid kan prata med, om allt!
Först ska jag åka hem och öppna alla adventspaket som jag har missat :) Och jag är så nyfiken, det är lika spännande varje år.
Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna med bussen.

Love ya!

Kommentarer
Postat av: jessica

naw, sötis<3 du är bäst!

2008-12-07 @ 18:19:30
Postat av: John

Det var en underbar helg vi hade, älskling.. mer sånt, tack! =)En sak till- RÖR INTE MIN CHOKLADKALENDER ;D pusspuss

2008-12-09 @ 11:33:13
Postat av: fatma

mycket intressanta blogg du skrev cissi!

2008-12-09 @ 14:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0