god morgon

jag är är ledig idag också. Jag åt presic frukost, baugett med ost och skinka
,och en stor kopp ekologiskt te med honoung.
Idag ska jag fortsätta med pluggandet, vi har verkligen mycket i skolan nu. Så det är bäst att jag lägger på ett kol. Jag fick veta att jag håller på med den sista uppgiften i Naturkunskap A, det har verkligen gått fort. Så nu ska jag fråga vad jag kan lägga till för att få ett MVG. Den sista uppgiften som vi håller på med är att skriva om "nya liv och livets inledning" och då valde jag att fördjupa mig inom växter. Och det verkligen svårt. För att jag ska få ett högre betyg så ska jag göra en redovisning i power point som jag ska ha på fredag, därför är det GAAAANSKA brottom nu.

plugg och cappuccino.

Kommentarer
Postat av: Moa

Det är galet mycket just nu :S kommer aldrig hinna

2008-12-04 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0