how wonderful life is, while you are in the world

galet. Fortfarande sjuk. Blir så trött . Det är fredag, varför sitter jag vid ett barbord och bloggar? Jag borde vara ute och springa på stan? faktiskt om jag ska vara ärlig var jag ute och shoppade lite idag med mamma, för jag är så trött på att baar ligga ensam hemma. Och inte kommer John i helgen heller, han ska på julmiddag med sin skola. Så jag får sitta hemma tills på torsdag, då kommer han äntligen :)

Jag har just beställt lite nya träningskläder, som tröst för att jag inte får träna nu. Jag har inte tränat sen i måndags, då var jag först på gymmet och sen på dansen, det var då jag upptäckte att jag var sjuk. Alla stirrade väldigt konstigt på mig när jag dansade i en tjock tiger-kofta och en mössa nerdragen till ögonen. Fytusan. Och även om John INTE kommer att tro mig när jag säger det, men vi ska träna tillsammans heeeela lovet, PÅ SAMMA GYM. jag längtar, för då ska vi tävla vem som orkar längt på löpbandet :)

På Måndag är vi lediga, men vad gör det mig. Jag är ju ändå sjuk. tusan också. JAG VILL INTE VARA SJUK

Kommentarer
Postat av: Moa

gumman <3 du får ta och bli frisk nu. krya på dig, bäst är du <33

2008-12-14 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0