JJOOHHNN

Herregud, vilken förmiddag! HALLELULJAH!
Började med att jag bestämde mig för att ta steget att gå tillbaka till skolan, och då mötte jag Moa på bussen och berättade att vi hade sovmorgon till kvart i tio. Men vi åkte till skolan och pluggade lite. Vid 10 skulle vi och kolla på en fotbollscup, det var inte så roligt så jag Moa och Alexandra åkte upp på stan och utfrättade ett ärende. OM jag var nervös, men det är skönt att det nästan är över, vi ska bara dit på måndag för att vara helt säkra.

På bussen tillbaka till skolan mötte vi sveriges sötaste pojkvar, de var runt 12-13 år kanske. Det började med att ena pojken berättade att han började skratta på sin gammelmormors begraving, redan så började jag, alexandra och moa kolla lite konstigt på varandra. Men det blev inte bättre, han berättade sedan att hon var helt gul, "som Hulken, fast åt andra hållet" och att hon hade glömt att sätta dit löständrena. Då kunde vi inte hålla oss länge, och när dem märkte att vi skrattade åt dem tyckte de att det var extra kul och pratade ännu lite högre. Sedan berättade han att han var besviken på sin gammelmormor och på sin gammelfarfar, för att han inte längre kunde få 50 krornor varje gång han träffade de, nu när de var döda.

När vi skulle gå av nussen och gick förbi dem ropade dem: HEJ DÅ TJEJER! :)
SÅ SÖÖÖTA!
Och när bussen åkte förbi oss låg de presssade mot rutan och klistrade på största pojkleendet och vinkade glatt.
Oja, det förgyllde dagen!

Nu börjar min webbdesign lektion, vi hörs.

Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0