LUCIA

Idag är det lördag den trettonde december, alltså lucia.

Jag är FORTFARANDE sjuk, och nu börjar jag lessna på det .. På riktigt! Inatt tror jag att John hade druckit lite för mycket, så han somna i telefonen, och jag kunde inte sova, så jag låg och lyssna i flera timmar, även om han inte sa någonting alls. Det fick mig att känna att jag hade honom vid min sida. För jag saknar honom verkligen mycket nu, och jag längtar såååå till torsdag.

Nu ska jag kolla på finalen av bonde söker fru. lite lame, men vad gör man inte?
 
John- Cicci, kommer jag ens få någon julklapp av dig?
Cicci- Det är väl klart, varför skulle du inte få det?
John- du beställer ju bara en massa kläder för alla pengar!

pussss


Kommentarer
Postat av: johnny boy

haha, har jag sagt det där? - så oförskämt av mig. Jag tvivlar inte på ditt omdöme älskling. Ledsen för i fredags, kanske blev ett glas för mycket <3

2008-12-17 @ 01:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0