sista kvällen av 2008

Tänk er, ikväll är det den absolut sista kvällen av år 2008. När jag tänker efter så har tiden gått så fort. Jag minns när jag var liten. när mamma och pappa fick dra mig på pulkan för att se raketerna, när jag och min bror var mindre och fick dricka pomac medans de andra drack chamgange, när jag och Frida stal champange av våra föräldrart på tolvslaget, och året efter när hon och jag var i Malmö och firade ett hejdundrandes nyår på ett hotellrum med skumpa. Och här sitter jag nu, ett X antal år senare, och bara tänker på hur fort tiden går. Hur mycket äldre jag blir, och hur miun personlighet har utvecklats med åren.

Idag har jag och Frida varit på Marieberg och shoppat, jag skulle leta efter några presenter till John, så att han skulle känna sig lite gladare nu när han är sjuk. Jag letade speciellt efter en vit skjorta, men jag hittade ingen alls i hans storlek. Så jag går ut på stan en stund imorgon förmiddag istället och se vad jag kan finna. Istället hittade jag lite amått och gott till miug själv, Och jag som inte hade tänkt att köpa någonting alls, så kan det vara (:

Lite fix till naglarna
En tröja
Leggins
Skor
Byxor
Smink

När vi kom hem gick vi till Kim och spelade guitar hero, så kul är det. Och sen så gick jag hem och skulle äta kvällsmat, det var hummer och skumpa som stod på menyn, mycket tjusigt!
Nu blir det te, tv och sedan sängen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0