snabbsummering av år 2008

Det har hänt så otroooooligt mycket i mitt liv. Nästan som om att det startade detta året. Det har hänt på bra och dåliga saker. Jag har förlorat många bra vänner, men även funnit extremt bra vänner. Jag har lämnat grundskolan och hoppat upp till gymnasiet, som var en viktig sak för mig. När man går på gymnasiet är man vuxen, punkt slut! Jag träffade min bästa kompis Jessica på nyår förra året, och sedan dess har vi varit oskiljaktiga, och för mig var det som att vinna största vinsten på lotto. Och Frida och jag har kommit närmare varandra än någonsin. Men det största av allt, är John. Min skatt. Jag skulle kunna dö för honom. Så fort han har åkt iväg så saknar jag honom. Han brukar säga att jag är besatt av honom, och han har nog rätt. När mina meningar som: Om du försöker gå så kidnappar jag dig och lägger dig i en säck under sängen. Så brukar han säga att jag har gått och blivit galen, och han har nog rätt. JAG ÄR GALEN I HONOM. Jag har verkligen aldrig träffat någon som honom, det finns ingen som han. Han är som  världens finaste tubklänning blandat med likör 43. = finns inget bättre!? (skämt osido)

Under det här året så har det hänt mycket tråkigheter, men allt det goda och det roliga överväger helt klart. Jag har en bra familj, bra vänner, bra betyg, ett bra öga för livet och en bra pojkvän. Och det är allt jag någonsin önskat mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag älskar dig cecilia nordström!

2009-01-01 @ 16:15:28
URL: http://fridahellstrom.blogg.se/
Postat av: john

nehe du Frida, det är det jag som gör!! ;D

2009-01-04 @ 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0