snart jul, och jag är sjuk

ÅHH!
Jag är så trött på det här. Jag har inte tid att vara sjuk, gamelmorfars urnsättning är i morgon, och den kan jag ju inte gå på, jag måste vara i skolan och så har jag en massa julklappar kvar att köpa. Och inte kommer John i helgen heller. Men det är lika bra, så att jag inte smittar ner honom. Ja, som ni märker händer det inte så mycket, jag ligger mest i sängen och dricker apelsinjuice och proppar i mig alvedon och halstabletter. Om det inte blir bättre tills imorgon ska jag till sjukhuset.

Julklapstips tack:

Till min moster? vad vill en moster ha i julklapp?

Till min storebror som är 21? en oversize t-shirt kanske?

Och framförallt, till John? Han har redan det mesta, men jag tror att jag vet vad jag ska köpa. Men det kan jag inte säga här. Eftersom att han läser bloggen :)


Kommentarer
Postat av: Moa

usch de låter inge roligt :( speciellt inte att åka till sjukhuset om du nu blir tvungen till det =/ du har inte missat så mkt i skolan faktiskt, ja är ledig på måndag föresten, tror du också får vara det eftersom vi ligger typ lika till i alla uppgifter. skicka ett mail till kevin bara :) puss

2008-12-11 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0