sömnig

Just nu ligger jag i sängen och har planer på att stänga av datorn, klockan är ju faktiskt halv två nu. Jag åkte hem till pappa, för jag varken vill eller vågar sova ensam idag. John åkte hem till sina föräldrar, och jag har hört att han har 39 graders feber, plutten.
Nu när jag ligger och läser igenom aftonbladet får jag syn på denna artikel "världens längsta rökta korv". Korven ska ha varit 392 meter lång. Men vilken tragisk människa kommer på alla dessa sjuka saker? Gör man det för nöjets skull eller rent av för uppmärksamheten skull? jag menar, det är ganska intressant att läsa Guinnes rekordbok. Men om man tänker efter är det helt sjuka saker. Som t.e.x. Världens mest tattuerade man, flest volter på en timme, och världens längsta stickning. 

Nej nu ska jag ta min skönhetssömn, sov gott. PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0