cecilia elisabett nordström

Just nu vill jag inte vara här. Vi ska ha datorkunskap, där vi ska göra en varis hemsida. Jag är nästan helt säker på att min och M§oas kommer bli en Modesida.Just nu känner jag varken lycka eller sorg. bara längtan, längatan till Johns armar. Han varma och trygga famn, där jag trivs bäst. Jag hoppas att jag ska åka dit nästa helg, och då ska vi det som vi gör bäst, myysa! ♥

Jag blev lite glad imorse när jag fick veta att Obama faktiskt vann. En stor del av varför jag vill att han skulle vinna är för att han är FÖR abort, och det är inte McCain. varför jag själv är för abort behöver jag inte förklara, det är uppenbart. Han säger även att utsläppen ska minska med 20% år 2050. Men det finns en sak som jag inte håller med dem båda om, det är: DÖDSTRAFF! helt onödigt. Varför? För få fler platser i fängelserna? Eller för att det är kul att se en annan människa dö, framför ögonen inför en massa människor, nej. Det är bara förudmjukande, förnedrande. Är det någon som tänker på deras anhöriga? Familjen? Vännerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0