hej här kommer segertåget

Ja, idag har gammelmormor, mormor, mamma och jag namnsdag. Vi heter alla Elisabett i mellanamn.

Elisabet är ett kvinnonamn med hebreiskt ursprung, som betyder: " Gud är fullkomlighet" och " Gud är min ed".

Igår var jag och pratade med Frida en stund, och sedan var jag ute och sprang. Så skönt var det. Efteråt gick jag en sväng till kyrkogården. Och när jag kom hem hade jag 7 missade samtal, stackarn hade visst gått och blivit lite orolig. Nu ska jag fortsätta med mitt arbete om Marknadsföringslagen som vi strax ska redovia. Och efter skolan ska jag och dansa, och sen blir det plugg!

♥Tretton dagar kvar till John fyller 






                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis på namnsdagen älskling :D <33

2008-11-19 @ 11:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0