heja Fredrik!

Har matte nu, guld är det! Jag har bestämt mig för att få MVG i matte A. Vi sitter och kollar på bilddagboken, och vi har hittat Örebros och Stockholms STÖRSTA bögar. Till och med våran lärare Fredirik började skratta och sa att han nog var bög, det var lite roligt faktiskt. Dem har lite mycket brunkräm, den dagen John kommer hem med brunkräm är det nog dags att fundera på om han inte är bi iallafall. FAST DET KOMMER ALDRIG HÄNDA!
Fick ett sms av honom, han har gått och blivit sjuk. ATTANS, jag som ska till honom på Torsdag. Men det hindrar mig inte!


Nu ska jag, Moa och Alexandra till restauranten och äta frukost.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Amanda

ja, visst är dom söta! ^^

Jag beställde röda. Dom var så fina och så gillar Ludwig rött.

2008-11-11 @ 13:41:21
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0