helgen var guld

hela helgen har varit supermysig. I fredags låg vi bänkade framför tv:en och åt godis. Igår träffade vi lilla Emilia, som för första gången på ett år gav mig en puss frivilligt ( och utan att gråta efteråt ). Då kom mammainstinkten tillbaka, JAG VILL HA ETT BARN. JAG VILL HA ETT BARN. JAG VILL HA ETT BARN. Fast var inte oroliga, John har sagt att det inte blir några barn förens han har gått klart sin utbildning, och det är nog säkrast.

Ni har väl inte glömt att jag hade NAMNSDAG igår? Det var nämligen CECILIA. ( tantnamn, jag vet ). Så vi gick till Kinamuren och åt Fyra små rätter, med friterad banan och glass till efterätt. Galet gott,

Morfar skjutsade just hem mig till pappa, så nu ska vi ut och gå.
Kan hända att jag uppdaterar lite ikväll med.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Moa

åh just det, grattis igen ;)

2008-11-23 @ 18:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0