HERREGUD!



Ni kan inte ana vad ni har missat. Det började med att jag hade en lussekatt och julmust med mig in i matsalen för att jag inte vill ha någon sliskig halvtorr macka med intorkad ost och Moa hade en egen macka med sig. Och gissa vad, då blev vi utkastade därifrån,  klimakteriekärringar!

Sen skulle vi spela ett hockeyspel, när man ska skjuta en stor puck in ett hål. Och SJÄLKLART skjuter Moa den rakt på mitt finger. Jag har förmodligen aldrig hoppat så högt förut. Så jag sprang ut och hämtade snö, kramade den och satte den hårt i Moas bakhuvud. Det förtjänade hon, bitchen!

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Moa

Matkärringarna kan gå och döö! xD

Haha, förlåt älskling, men du råkade ha

fingret lite ivägen ;)självklart förtjänade jag den, men de gör du också nästa gång ;) HOHO <33

2008-11-24 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0