hide and seek

känner du dig stolt övet att ljuga mig rakt upp i ansiktet. Känns det bra för dig, blir du en bättre människa ? om du inte har fattat det än: du förstör mig. även om det inte betyder mycket för andra så är det stort för mig. i ett förhållande ska man kunna lite på varandra. jag ger dig tillit, men du förbrukar den. hur tycker du att jag ska göra. låta dig svika mig eller att inte kunna lita på dig alls? bara DU som kan svara på det..

jag sitter och lyssnar på vår låt i hopp om att känna mig bättre, men jag känner mig bara mer sviken, förstörd och ledsen. jag har redan haft den här känskan, varför ge mig den igen. hoppet om att du och jag ska leva tillsammans livet ut, börjar sakta att avta. om du inte gör något väldigt stort väldigt snart, så är den drömmen snart helt ute.


Mmmm whatcha say,
Mmm that you only meant well?
well of course you did
Mmmm whatcha say,
Mmmm that it's all for the best?
Of course it is
Mmmm whatcha say?
Mmmm that it's just what we need
you decided this
whatcha say?
Mmmm what did you say?


Kommentarer
Postat av: Moa

2008-11-17 @ 11:23:29
Postat av: Moa

åhh söötnos, hatar att se dig ledsen vet du :( Du är den personen som är värd att vara glad och lycklig. Finns här för dig <33

2008-11-17 @ 11:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0