kämpa

Om ni har missat det så jobbar jag för fullt på min kropp. Det är dans och gym hela veckorna, med nyttig mat och massa frukt. På helgerna däremot, ligger jag mest och oussas med john och äter onyttigheter. Men det tycker jag att man får om man inte äter skärp i veckorna. Och det är inte alltid lika kul att gå till gymmet direkt efter skolan, det är då jag brukar tänka på hur mycket mina magmuskler ska synas i sommar. En solbränd mage med lagom synliga magmuskler?

Idag var en sån dag ( som alla andra söndagar ) att jag verkligen, VERKLIGEN inte ville säga hejdååå. Men lika ofta som jag inte vill det så måste jag det tyvär.
Kan ni tänka er hur det känns att säga hejdå till John och veta att det tar en vecka till jag får träffa honom nästa gång? NEJ, jag tänkte väl det. Det är inte speciellt roligt alls.


Jag har glömt att berätta att vi fick en liten böter igår, 400 kronor, Han blev lagom glad då. Men mamma var snäll och betalade den. Den här helgen var väldigt dyr. Vi handlade nog lite mer än vad vi borde, men gott var det!


Imorgon ska jag spela innebandy, och sen åker jag direkt till dansen. Så det är väl bäst att jag går och lägger mig nu.


Kommentarer
Postat av: Moa

Då är vi två som vill ha snygg mage till sommaren, även fast din mage redan är kanon fiin <33

2008-11-24 @ 19:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0