kylig måndag, utan John.

Idag var det snuskigt kallt. jag överlevde knappt i väntan på bussen. hade Sveriges jobbigaste tågresa till och från John, när jag skulle dit, glömde jag att gå av. Så en herre fick öppna dörrarna till mig efter att de stängdes. Och igår när jag skulle hem, höll jag på att gå av i Vingåker. Jag skulle behöva en sån som småbarn har när dem ska åka flygplan själva, en värdinna som åker med dem och visar vart de ska gå av. Det skulle passa mig perfekt.

Igår kväll kom Frida hem till mig och gjorde mig sällskap, det är för tråkigt att sova ensam! Så innan hon kom bakade jag en smaskig kladdkaka med ett stort chokladhjärta på. Vi kollade på Ensam Mamma Söker och Sanningens Ögonblick: "Hej jag är 37 år gammal, och jag älskar pappegojor, jag jobbar på ett slackteri och har en ring i näsan"

Just nu sitter jag och Moa i ett grupprum och ska läsa en engelskabok:
Holes Louis Sachar,  inte direkt någonting som jag kan rekomendera.

Femton dagar kvar till John fyller ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0