Lördag kväll

Förlåt för en riiiktig dålig uppdateringsvecka. Just nu ligger jag i sängen hos John och han sitter och spelar gitarr, tog tåget hit i Torsdags. Då jag kände att jag verkligen behövde honom. Vi har myst och kolla på de nyinspelade Narniafilmerna, väldigt bra. Jag är en sån person som inte alls är speciellt impad av att kolla på film. Och om vi nu ska göra det så får han locka mig med godis, dricka och massage. Det funkar alltid!

Vi kom alldeles nyss in från en väldigt mörk och lerig promenad, till Abbes restaurang. Eller som John säger: Välkommen till SKABBES! Jaaa, han är mogen .. Har har namn på det mesta: Netto blir Fetto, hemköp blir lemköp, eurostop blir eurosnopp och så vidare.

Nu ska vi dricka te och äta chokladpudding.


älskar dig john christoffer svärd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0