måndag igen.

Jag har en önskan. Vi ska bara ha en Måndag varannan vecka. Och den veckan vi inte har Måndag har vi Lördag. Alltså har vi två Lördagar och ingen Måndag. Låter det inte underbart? Lika underbart som det är att jag ska till John på Torsdag :)

Jag har för tillfället Engelska, och det går riktigt bra!
jag har precis ätit en glutenfri baugett med räkost, inte allt för gott kanske. Efter lunch ska jag och Moa och spela innebandy och sen drar vi direkt till dansen. Vi har precis bytt grupp,så nu ska vi börja i en jättestor grupp. Vi får se hur det går. Jag har faktiskt helt tappat lusten med att dansa. Och nu kommer det inte bli bättre när jag ska dansa direkt efter innebandyn på Måndagar. Det enda bra med att vi har bytt dansgrupp är att vi bytte dagar. Förut dansade vi Tisdagar och Fredagar, är glad att slippa det. Men hela bytet förstörde min och Fridas tv- sittar kväll på Onsdagar!!!

john, er dröm. Min verklighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0