måndag kväll.

Hjälp vad jag är trött. Idag var vi först och spelade basket i några timmar, det var jättekul faktiskt. Och ännu roligare när jag gick göra massa MÅL! tyvär tog naglarna stor skada! Efter basketen drog jag vidare till gymmet. Om jag inte var trött när jag kom dig så var jag det garanterat när jag kom hem! Nu sitter jag och drömmer mig bort, till nyår. Jag vill för första gången i mitt liv ha en riktigt nyårskyss, på tolvslaget av John. Jag ser det framför mig, det skulle vara så fint! fast det är ganska långt kvar dit, advent, lucia, julafton .. Och förstås! John som fyller 22 den 1:a December! Jag har så många ideér om vad jag vill ge honom, men jag kan inte riktigt bestämma mig :) Kate voegele - Hallelujah Den är så fin. jag gillar att det är en tjej som sjunger, Lite mer känslor inblandat. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0