nu är ängeln borta.

Nu lyssnar på några av de låtar som spelades på min Gammelmorfars begravning. Det kommer alltid att vara många känslor i de låtarna för mig. De spelade bland annat Somewere Over The Rainbow när vi gick fram och la blommorna på kistan, det är en sak som jag aldrig kommer att glömma. Jag ville inte gå iväg från den kistan, där min älskade gammelmorar ligger. Han ska sitta brevid mig, och hålla mig i handen. Som han alltid har gjort. Eller så ska han blanda ihop mig med min 35 åriga moster, som han har gjort sedan jag fyllde 10! Eller tvinga mig att dricka kaffe. Han ska inte ligga där, det känns inte rätt. Jag vill att du ska vara här, här med mig. Jag ville inte gå ut från det rummet som du låg i. Vi hör ju ihop. Vi har samma kött och blod. Men inte nu längre. Du finns inte längre. Innan vi skulle lämna kapelet så spelade dem Håll Mitt Hjärta. Det var så vackert! Jag älskar dig Gammelmorfar <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Åhh ;/ det är så sorgligt <3 :(

finns här för dig

2008-11-03 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0