NU ÄR DET ÖVER

Förlåt för att jag inte hann uppdatera igår, jag hade så mycket att plugga.

Nu har jag och Moat hunnit redovisa och dansat i skolan. Oj vad nervös jag var. Jag brukar inte bli så nervös, men idag. då var jag supernervös! Och dansen ska vi inte tala om, vi hade ju inget tid att träna alls. Men nu är det klart och jag behöver inte längre tänka på det. SKÖNT!

Imorgon är det Fredag och då ska jag och mamma först upp och äta lunch, för jag slutar halv tolv. Sen ska vi handla julklappar och presenter till John. Och på kvällen ska jag och Moa på bio och se Saw 5. Jag vet inte varför, för vi kommer förmodligen börja gråta! Och på Lördag kanske vi ska och shoppa!

Nu ska jag plugga vidare .. Pusssss <3

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA, Pinsamt var det :O :D

Åhh guh var roligt det kommer bli imorgon, vi kommer skita på oss xD hihi love you <333

2008-11-27 @ 11:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0