söndag kväll, fylld av ångest.

Söndagar, vad kan man egentligen förvänta sig av en sådan dag? Jag har varit rätt så sliten hela helgen faktiskt, skönt att jag fick vara med John :) Vi har mesta grisat hela helgen, och inte fått något vettigt gjort alls. Men det är väl så det ska vara? Jag som är en klen typiskt svensk tjej, tål inte detta kyliga väder. Det är alldeles för kallt för mina tubklännigar och mina höga klackskor. Så jag har envisats med att ha det på mig hela helgen, dem minsta klänningarna och dem högsta klackskorna som jag kunde hitta! Mamma har bett mig att lägga upp mina sommarskor på vinden, men det kan jag verkligen inte göra! Istället har jag beställt ett par nya, som jag kan visa lite senare. Nu ska jag gå och bortsa tänderna och kolla på tv. Sov gott allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0