kom lite närmre så att jag kan känna din värme

Hann aldrig att uppdatera igår. var och dansade och sedan åt jag en underbart god middag med mamma. Efter det väntade ett varmt bad. Och vidare till sängen för att prata med John. Åh, så mycket hemligheter han berättade. Jag blev så glad :)

Nu sittet jag, Alexandra och Moa i ett grupprum och jobbar med matte. Grattis till Moa som har namnsdag.
Ikväll ska jag till Nora och träffa Frida en sväng, sen ska jag och pappa ut och bränna fett!


Nu måste jag nog plugga vidare om jag ska få MVG i matte

14 dagar kvar till John fyller

Kommentarer
Postat av: Moa :)

Tack söötnos :)

Åhh snälla berätta, berätta, be john om lov om du får berätta bara för mig. snälla :P <3

2008-11-18 @ 12:18:14
URL: http://moawenchert.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0