valvaka.

ikväll är ingen vanlig kväll. nej minsann för inatt är det valvaka. Då ska hela världens befolkning se vem som blir vald till USA's president: Barack Obama och John McCain. Vem tror ni vinner? Jag hoppas och tror på Obama, och det känns tryggt att veta att han leder! Just nu sitter jag och Linnea-braceface framför varsin dator. Väldigt mysigt ;) Idag var jag och dansade, och jag mmärket att min kropp är helt död. DÖD! jag orkade verkligen inte, ryggen har lagt av, och knät pajar som vanligt i fel tillfälle. Nästa gång ska jag ta mina smärtstillande, då ska ni få se på dans tjejer! Nej nu ska Brace Face platta mitt hår. SEE YA! Glöm inte: OBAMA SKA VINNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0