Detta har hänt:

Jag har verkligen inte haft tid att blogga i helgen. Jag får passa på nu när jag sitter på Njoy och väntar på att danspasset ska börja. Jag har spendenderat helgen med John och andra vänner. I torsdagskväll kom John till min undsättning, jag kände verkligen inte för att sova ensam, så han hoppade på tåget och kom :)I fredags var vi uppe hos mormor och morfar och åt mat och träffade min snart ettåriga kusin Emilia, hon har blivit så stor, och så söt, och så svart! jag försöker få henne att tro att Dr Alban är henens papi, och hittils har jag lyckats bra! I lördags åkte vi till Nora en Frida snabbis och gav Frida en klänning som vi hade köpt i present. Sen åkte vi till pappa och hämtade platttången och drack lite kaffe. På kvällen åkte vi till Jocke och Jessica på födelsedagsfest, Grattis till Hanna som fyllde 17. Där träffade jag även Nathalie Ong, som jag ine har gjort på ett bra tag! På natten åkte vi och åt på Burger King, och vad hände där? JO: det stog två norska taffsande tjejer bakom min John och klängde..När jag fick höra det gick jag och mina bitchiga klackskor och vart vääääälidgt SKITARG! När jag kollade bak insåg jag att vakterna stog och kollade, men det struntade jag verkligen i! Det värsta av allt vara att de visste om att vi var tillsammans för vi hade stått och pussats två sekunder innan detta skedde. jag gick iallafall tillbaka och satt mig vid John. Och efter ett par minuter gick "brudarna" förbi och HÅNLOG, det borde de inte ha gjort. Töntig som jag är satt jag upp fingret, samtidigt som vakten kom .. Då tänkte jag baar en sak: NEJ, nu kommer jag få spendera natten i en fyllecell, MEN NEJ: vakterna kastade istället ut dem. Så glad blev jag då. hej då mogna 25: åringar! lite smekta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0