fredag kväll.

hej. Idag var det begravning för min gammelmorfar, det var jättefint. Nu sitter jag med John, Joakim 0och Jessica och kollar på fyra invandrartjejer och två wiggatjejer som VERKLIGEN har dåliga hårdagar. Just nu är alla ute och röker, utom jag. För jag har slutat, och det är för gott den hör gången! Känns verkligen skönt att inte behöva spring och köpa ett cigarettpaket varannan dag. Och just nu är jag fruktansvärt besviken på John, och jag vill verkligen att du ska läsa det här så att du fattat någongång, men det är tydligen för mycket begärt. det är ju jag som är grinig, överreagerar och surar har jag hört? men det är INTE jag som röker när vi hade lovat varandra att inte göra det. Lögnare är vad du är, och det har jag fått bekräftat för mig den här helgen,och jag är djuot besviken över det. Och när du gör dina misstag, skyll dem inte på mig. Jag vill inte att du ska vända på kakan, var en man och be om ursäkt istället. Sluta var så stolt och börja ta lite ansvar för dina handlingar! Mina ögoin är svullna, och min näsa är torr. Är det biverkningarna av att gå på en begravning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0