innan du säger dina ord, ta tillbaka dem och stoppa upp dem någonstans!

Det är en sak jag undrar över, jag har alltid undrat ch kommer nog alltid göra det om jag inte frågar nu! Vad är det för fel på en del människor? Varför finns det människor som är kapabla till att säga och göra precis vad de vill? Hur kan det finnas människor som inte förstår att andra människor "faktiskt" har känslor? Är det så svårt att förstå att man kan bli ledsen? Om de som inte förstår att vissa männskor faktiskt tar illa vid av dumma och väldigt onödiga kommentarer, så säger jag det till er nu: Jag tar och även många andra tar illa upp! Om ni ändå inte har något viktigt att säga så kan ni lika gärna vara tysta, ingen orkar gå omkring och vara arg och ledsen över någonting som en meningslös och onöding sextonåring säger. snälla, var bara tyst! Till er alla! John, du är det finaste jag vet!

Kommentarer
Postat av: Moa

2008-10-22 @ 14:28:54
Postat av: Moa

Jag vet, en del är bara dumma i huvudet, de är bara så. alla människor har sina problem, och den personen som utsattde dig är ett jävligt stort problembarn, kolla bara på han. vi visste redan om det första dagen vi såg honom. Han kan g och dööö

2008-10-22 @ 14:30:49
Postat av: pojkvän

vilken sopa! Bry dig inte om vad såna där människor säger. Det är bara ett tecken på jävligt taskig självkänsla. Väldigt, väldigt tragiskt. Don´t let them get to you, babe. <3

2008-10-22 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0