J TO THA T

peepz! jag gillar egentligen inte förkortningar, särskilt typ inte wiggah-svengelska-förkortningar, men bara för att jag är så jävla cool och heter jessica så skriver jag dem ändå. ja, jag heter alltså jessica. och jag bloggar på cc's blogg, bara för att vi ät bff (ännu en till förkortning, dem som är osmarta får väl ta och klura på den ett tag till)! just nu så sitter vi hos cc och buuuuaaaar lite, det är jävligt chill. eller ja, det kunde vara ännu mer chill men saker är som dem är ibland. på tv just nu: knocked up. vad jocke sa nyss: det är sådär det blir när man är med barn. bli aldrig med barn. vadå aldrig bli med barn? klart man vill ha barn när man blir älrde, för barn är typ det sötaste som finns. jag klippte liksom lugg på freya för några dgara sedan, coh jag smälte. förstår ni hur söt hon blev eller? en rak lugg, på en 1/½-åring. med klännig. och två stycken tofsar. jocke gav mig nyss en puss, han är gullig. men cc är gulligast! äh, nu ska jag sluta att skriva värdelösa saker på cc's genialiska blogg (you name it, hon är störst i bloggvärlden inom en m¨ånad. jak sver). XOXO, J TO THA T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inom en månad, hörde du det blondinbella. WATCH OUT!

2008-10-31 @ 23:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0