måndag kväll.

Gokväll!
Efter att jag varit och dansat 1 timme och 40 minuter gick jag ut på powerwalk med far mig. Det var faktiskt både skönt och trevligt, vi hade hur mycket som helst att snacka om :)
Fick ett tråkigt sms av Alexandra idag, blev så himla ledsen. Hoppas verkligen att hon mår bra nu!
Och det kändes skit idag, var hur jobbigt som helst att se Moa ledsen,. Jag kommer stötta dig, vad som än händer!

Nu ska jag äta sallad och fortsätta att kolla på Färjan, som går på kanal 5. Det är riktigt bra, och tragiskt på samma gång.
Take care, Cecilia

Kommentarer
Postat av: Moa

åh du är snäll gumman <333 kändes skönt att få en kram igår, du är bäst

2008-10-14 @ 10:57:36
URL: http://moawenchert.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0