tisadg morgon.

Godmorgon :)
Det blev att stressa till bussen idag, trodde verkligen att jag hade mer tid.. Än vad jag egentligen hade! Nu har jag precis kommit till skolan, och ser en mycket snygg Moa som står och speglar sig. Hon är förresten alltid snygg. Idag är nästan helt säker på att vi har matte tema, och det tycker jag inte om. Jag har fått världens skitgrupp. Lata, sega och mycket egoistiska! Och inte nog med det: på bussen ringer även en sur pojkvän, som har drömt om mig och någon kille. Och det går han tydligen runt och stör sig på,  väldigt tråkigt skulle jag vilja säga: SLUTA UPP, med detsamma!

På Fredag Kommer HAN också, Min Man! ♥
FYRA DAGAR KVAR!

Kommentarer
Postat av: the man

jisses, du spar då inte på krutet babe! Kom ihåg att jag, trots mitt OTROLIGT fina yttre, fortfarande bara är en man. Inte perfekt på något sätt alltså. Förutom utvändigt.^^ Skämt åsido, ja älskar dig!

2008-10-14 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0