tisdag kväll.

Nu sitter jag hemma i min stora och sköna soffa. Ljusen är tända så mysfaktorn är på topp. Idag har jag först varit hos frisören, färgade utväxten mörkt och lät restan av håret vila. Nu vill jag bara ha tillbaka mitt mega mega naturligt blonda hår. Jag saknar det så galet mycket, och jag skulle kunna ge ett öra för att få tillbaka det! Jag klippte det ganska kort eftersom att jag vill att allt hår ska bli lika långt. Min frisölr Felicia är så sjukt bra, och vi hade så mycket att prata om. Jag beställde en ny tid, den 19 December. Då ska jag avfärga och försöka göra blonda slingor, OM jag längtar! Imorgon ska jag vara barnvakt åt min kusin så jag måste gå upp tidigt! På eftermiddagen kommer John, det kommer bli så mysigt. Nu ska jag städa lite och sedan blir det sängen och så ska jag tänka på att jag FAKTISKT har lov. Puss och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0