tisdag kväll.

Tittut! Var riktigt tråkigt i skolan idag, men jag var hos skolsköterskan och fyllde i en blankät, och fick höra att hon aldrig har mött en elev som är så hälsosam och mår så bra som jag gjorde. DET förgyllde verkligen mig dag! :) Nu har jag och pappa precis lagat mat: Bamse-köttbullar och pasta smaksatt med grönskaksbuljong, gudomligt gott! Snart ska jag baka tills JUNK kommer. Jag ska baka "Kärleksmums" och JÄTTESTORA muffins med chokladbitar i. Önska mig lycka till! Ikväll ska jag även hinna kolla på S.O.S familj, som handlar i familjer i "kris". Det är ungdomar som är bråkiga och inte hjälper till. Jag som älskar dokusåpor, dokumentärer och intriger, är detta ett GULDprogram för mig (: Tyvär har jag lite plugg att göra också, jag ska göra en reklamfilm om Nelly. Com, som för övrigt är en superbra sida att beställa kläder ifrån. Både dyra märken och normalpris kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0