gubbbe!

Vaknade plötsligt upp i natt med världens magvärk. så där så att man riktigt kan gissa hur det känns om man skulle få en kniv i buken. som med all annan smärta så tänkte jag att den skulle försvinna emd hjälp av lite skönhetssömn, men inte ens det hjälpte. så här har jag gått runt hukad hela dagen för att magen har skrikit så mycket.

som om inte det vore nog så finns det ju alltid idioter överallt.
grannen hemma!
♦ herr karlsson!
♦ en och annan lärare!

och som om inte det vore nog så kommer det fram en kille i 25-30 års åldern och lägger sin hand på min rumpa när jag är på väg till bussen? samtidigt som han greppar ett hårt tag om min arm, ser mig rakt in i ögonen och säger:
-men hej. ursäkta. det var inte meingen. jag råkade komma åt bara ..
-nej det är bäst för dig!
jag drar åt mig armen och försöker gå iväg, men utan resultat. två steg längre fram drar han mig i armen och stannar han mig igen:
- men det var inte meningen. "hihihihi"

människor och människor alltså, tack för att det var ljust ute!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

varför är du inte i skolan?:(

2009-04-22 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0