herr karlsson, en favorit!

igår blev det mys med min frida .. hur tolkar man "amerikansk porrskådis"? bra eller dåligt? igår hörde jag och frida vår alldeles galna granne som slog och härjade i lägenheten, han är galen. jag blev så arg att jag gick ner och plingade på, vilket pappa har sagt att man inte får göra, med tanke på att han förmodligen är kapabel till att skada människor på ett eller annat sätt. nåja, jag gick ner och frågade snällt och försiktigt om han kunde vara lite tystare med tanke på att jag inte kunde sova, men NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ det kunde han inte, han var UPPRÖRD över att hans fru och son "höll" på invandrare! Då kollade jag bara med förvånande ögon och sa: jag gillar invandrare!
- men håll på invandrare då din jävla idiot!
och en dörrsmäll i ansiktet!
Då skrek han att jag skulle ringa polisen om det var några problem, och vid det laget var jag väldigt upprörd så jag skrek:
- JA DET SKA JAG FAN GÖRA, SÅ ATT DEM KOMMER OCH HÄMTAR DIG, FÖR DÄR HÖR DU HEMMA! HÖR DU DET KARLSSON?

Japp, en svensk 50+ som är trött på livet, SÅNNA borde utvisas!

idag kom john hem, vi var hos gammelmorfar och gammelgammelmormor på kyrkorgården, och sedan vidare hem till gammelmormor på fika .. min snälla gammelmormor! en sådan som alla borde få ha, en pluttignuttig sak!
Efter det gick vi hem och åt pappas utsökta fäskfile. lite av min favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0