SJUKHUSET

Jag följde med Frida till sjukhuset igår morse, då hon skulle operera sig. Timmarna gick och doktorn kom och sa att allt hade gått bra och att hon skulle få åka hem senare på kvällen. Vid det laget var jag redan trött på att vara på sjukhus (en förstasegrande fobi). Tyvär så gick allt inte så lätt, Frida blev väldigt dålig och vi var tvungna att SOVA ÖVER, på ett sjukhus! DÅ kom paniken fram, att sova på ett sjukhus: med sjuka, gamla, bakterier, i en sjukhussäng! Det var inte direkt vad jag hade tänkt mig.

att se någon man verkligen älskar lida, gör verkligen ont!

som om inte det vore nog så gick min mobil sönder när jag låg där och saknade min egen säng och prins. Hejdå N95 och välkommen Nokia 5800, om plånboken tillåter!



Grattis till min Alexandra Göthlin som fyllde ARTON år igår!
ME LOVE U


Kommentarer
Postat av: Frida

jag älskar dig !

2009-04-23 @ 10:12:12
URL: http://fridahellstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

taaack baby! LOVE YOU

2009-04-23 @ 17:34:24
URL: http://alexandrasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0