bada isvak

Igår var vi och badade isvak. Och jag ljuger inte när jag säger att jag fortfarande är kall. Jag kunde inte sova på hela natten för att jag frös så mycket. Men nu är det gjort och jag väntar bara på att vi ska göra det nästa år igen. Innan jag skulle hoppa i trodde jag att jag skulle få en hjärtattack, jag var så oerhört nervös. Väl nere i vattnet fick jag ett par frågor och svara på, men han verkade inte vilja att jag skulle gå upp så jag fick be om det.
- NEJ, bara en fråga till Cecilia! Vad heter Norges huvudstad?
- OSLOOOOOO, LÅT MIG GÅ UPP NUUUUUUUUUUUUUU!

ungefär så löd vår dialog.

Efter att vi hade badat så skulle vi och dansa, men vi var alldeles för trötta och kalla så vi la oss inne i bastun.

  

Kommentarer
Postat av: S A N N A

söta bilder! :D:D<3

2009-02-15 @ 19:40:19
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0